Zmiana – to nowa normalność. Tempo zmian przyspiesza. Każdy jest autorem zmiany. Jeszcze wczoraj CFO był głównym księgowym, dzisiaj jest menedżerem, a od jutra powinien stać się liderem zmian w swojej organizacji.

Współczesne tempo zmian technologicznych i społecznych powoduje błyskawiczne nasycanie się rynków, natychmiastowe kopiowanie operacyjnych przewag konkurencyjnych, konieczność poszukiwania rentowności pomimo kurczących się marż.

W tym pełnym wyzwań świecie na pierwsze miejsce w zarządzaniu wysuwają się kompetencje finansowe, stąd ogromny wzrost znaczenia CFO, który dziś naturalnie pretenduje też do stanowiska CEO.

Kompetencje finansowe to jednak za mało, by być skutecznym liderem zmian - by je skutecznie wprowadzać, trzeba mieć wizję tego, co czeka po drugiej stronie procesu zmiany i rozumieć sam proces.

Tegoroczna edycja CFO European Summit poświęcona jest właśnie tym narzędziom, koniecznym, by sprostać dzisiejszym wyzwaniom.

4hvwoNwZ7bg
  • Dlaczego warto czyli co zyskasz
    Potrójna wartość z udziału w CFO European Summit:
    • Dowiesz się jak budować przewagę konkurencyjną dla siebie i swojej firmy – ta wiedza prowadzi do prawdziwego przywództwa w procesie wprowadzania zmian.
    • Poznasz wybitne osobistości i ekspertów z zakresu finansów, którzy pokażą, jak doskonalić organizację finansową, wprowadzać zmiany technologiczne zamiast na nie reagować i jak zarządzać psychologicznymi reakcjami na zmianę.
    • Skorzystasz z przyjaznej, zorganizowanej przestrzeni do budowania relacji: pozyskiwania nowych kontaktów i pogłębiania już istniejących stosunków biznesowych i koleżeńskich.
  • Nowa formuła wydarzenia!
    W ósmej edycji CFO European Summit kontynuujemy tradycje najwyższej profesjonalnej jakości wydarzenia, ale wprowadzamy też nowe elementy:
    • szersze, wykraczające poza finanse, spojrzenie na współczesne zarządzanie – źródło wiedzy o nowych przewagach konkurencyjnych;
    • ścieżki tematyczne, pozwalające na dostosowanie programu konferencji do priorytetów uczestnika;
    • Power Speeches dobrane tak, by wyposażyć słuchaczy w intelektualną broń do konkurencyjnej walki;
    • narzędzia networkingowe w postaci przestrzeni rozmów prywatnych oraz specjalnej aplikacji mobilnej służącej do nawiązywania kontaktów.
  • To już ósma edycja!
    Głównym celem CFO European Summit jest stworzenie platformy wymiany doświadczeń i dyskusji merytorycznej dla kadr zarządzających i finansowych największych przedsiębiorstw w Polsce i w Europie. Tak jak w poprzednich latach spodziewamy się
    • 200 znamienitych gości,
    • w tym 150 dyrektorów finansowych.
    W dotychczasowych konferencjach CFO European Summit uczestniczyli między innymi: Prof. Leszek Balcerowicz, Prof. Grzegorz Kołodko, Andrzej Olechowski, Wiesław Rozłucki i Prof. Krzysztof Rybiński.

NIE CZEKAJ! Zarejestruj się już dziś

Prelegenci

  • Waldemar WojtkowiakMember of the Management Board, Chief Financial and Administration Officer, Chief Risk Officer; Vice-President of the Management Board, Chief Financial and Administration Officer,
    Euler Hermes TU S.A.; Euler Hermes Services Polska
    Responsibilities:
    Risk management, Finance, Accounting, Investments, Financial Controlling, Risk Controlling, Reinsurance, Actuarial, Policies Administration, Compliance, Legal and Tax.
    Previously at KPMG, Financial Institutions Department responsible for audit and advisory services for insurance, banking, investments funds, asset managers, brokerage, leasing and factoring.
    FCCA (No. 0663150), Polish Certified Auditor (No. 90139).
    Master Degree in Economics, Finance Management of Insurance Companies, Poznań University of Economics.
  • prof. Jerzy Hausner
    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
    Członek Rady Polityki Pieniężnej. Profesor doktor habilitowany nauk ekonomicznych, pracownik Katedry Gospodarki i Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, społeczny Pełnomocnik Rektora ds. Kultury i Sportu. Adjunct Professor in Transition Economies w International Center for Business and Politics, Copenhagen Business School. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego. Członek Komitetu Nauk Ekonomicznych PAN oraz Komitetu Nauk o Pracy i Polityce Społecznej PAN. Członek opiniodawczo-doradczej Rady Instytutu Adama Mickiewicza. Członek Rady Programowej Międzynarodowego Centrum Kultury VIII kadencji (w latach 2014-2016). Członek Rady Programowej Centrum Sztuki Współczesnej Zamek. Od 2014 r. działa w Bruegel, Brussels European and Global Economic Laboratory. Nagroda Kisiela.
  • Dr Daniel ThornileyPrezes
    DT-Global Business Consulting GmbH
    Danny Thorniley jest Prezesem firmy doradczej z Wiednia DT-Global Business Consulting GmbH, której jest właścicielem i która obsługuje około 330 kluczowych klientów w zakresie strategii biznesowej w regionie CEEMEA, na rynkach globalnych i wschodzących, a w szczególności w Rosji. Te firmy są częścią CEEMEA and Russia Business Group, która dostarcza usług doradczych. Usługi oferowane przez Grupę obejmują dokumenty prezentujące stanowiska w formie papierowej, prezentacje w formie slajdów oraz prywatne spotkania u klientów, a także prezentacje w siedzibie firmy. Danny co miesiąc opracowuje dobrze przyjmowane stanowisko na temat rynku rosyjskiego, a co kwartał prezentacje dotyczące innych rynków CIS. Co 2-3 tygodnie odbywa podróże służbowe do Moskwy, a rocznie organizuje 8-9 prywatnych spotkań grupy Russia Business Group. Jest także zapraszany przez klientów na całym świecie do przeprowadzenia około 50 przemów/prezentacji rocznie na tematy dotyczące globalnych trendów w biznesie, operacji biznesowych, rynków wschodzących, a także najlepszych praktyk korporacyjnych. W wielu wykładach skupia się na Rosji i CIS. Przygotował około 60 prezentacji dotyczących Rosji, skierowanych do zachodnich prezesów i objaśniających pozytywne aspekty rynku rosyjskiego bez śladu naiwności. Przez 23 lata (do czasu zamknięcia biura w Wiedniu) Danny był Starszym Wiceprezesem i Starszym Konsultantem w The Economist Group w Wiedniu w zakresie globalnych trendów w korporacjach, a specjalizował się w BRIC. Danny ukończył Uniwersytet w Oksfordzie.
  • Gavin FlookCzłonek Zarządu ds. Talentu
    Deloitte Central Europe
    Gavin Flook w ramach swojej roli jest odpowiedzialny za obszar Zarządzania Talentem, a w tym za rozwój zawodowy, naukę, rekrutację, mobilność i różnorodność. Ma duże doświadczenie w audycie i doradztwie, które zdobył pracując w większości dla dużych międzynarodowych klientów dostarczając im usług związanych z audytem, doradztwem i due diligence. Gavin jest także liderem Programu CFO Deloitte w Europie Środkowej, który łączy liderów Deloitte różnych dziedzin oraz specjalistów ds. finansów, aby pomóc dyrektorom finansowym wyprzedzać konkurencję w obliczu coraz większych wyzwań i wymagań. Początki kariery Gavina Flooka sięgają 1989 roku, a od 1993 pracuje w Środkowej Europie - na Słowacji, w Czechach i Polsce. Gavin jest członkiem Instytutu Biegłych Rewidentów w Anglii i Walii.
  • Ivan HernandezCo-Founder
    The Digital Loop
    Digital Transformation, Innovation & Marketing Strategist and Business Development Consultant with several years of international experience in strategic consulting, advertising, marketing and media sectors.
    He is the Co-Founder of The Digital Loop, a boutique consultancy specializing in digital transformation, experience design and innovation strategy. Additionally he co-hosts its podcast about the opportunities and challenges of the digital era. He has been invited to be an Official Blogger at LeWeb Paris 2013 and 2014.
    Recently he acted as Digital Strategy and Development Director at Walk Group, where he has developed the organization’s Digital Development Program, focused on educating and developing the digital competencies of all 90+ employees of the entire marketing group.
    He has been established in Poland since 1999, working with companies such as MTV Networks, Korn/Ferry International, as well as strategic regional roles for both Grey Group and MSLGROUP across CEE.
    He was also a Lecturer at Kozminski University (the number one Business School in Central Eastern Europe) where he lectured at both the MBA and BBA programs on the subjects of digital marketing, business development strategy and career design.
  • Rafał KozłowskiVice-President, Chief Financial Officer
    Asseco Group
    Doświadczony lider, zorientowany na elastyczne i efektywne zarządzanie finansami. Jako wiceprezydent Asseco Polska i CFO, nadzoruje prace Spółek należących do Asseco Group.
    W dwudziestoletniej karierze zajmował się m.in. przejęciami podmiotów gospodarczych włączanych do grupy Asseco, jak również spółkami IPO dla Asseco w Europie Południowo-Wschodniej w ramach Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych.
  • Philip WoodburnVP Finance Global Shared Services and Operations
    Schneider Electric
    Philip to jednocześnie specjalista wspomagający rozwój personalny oraz lider zorientowany na działanie. Podczas trwającej juz 33 lata kariery pracował w 9 różnych krajach. Jego talent ujawnia się szczególnie we wzmacnianiu działu kontroli finansowych oraz rezultatów, a także w zarządzaniu zmianą oraz poprawą procesu biznesowego.
    Już od 20 lat jest członkiem społeczności finansowej Schneider Electric, gdzie miał okazję piastować różne stanowiska w Azji, Środkowej Europie, a także na poziomie globalnym.
    Od 2006 roku jego rola w firmie polega głównie na koncentrowaniu się na procesach biznesowych. Na początku jako kierownik działu finansów i kontroli projektu SAP-Bridge w firmie. Potem, w połowie roku 2009, objął kierownictwo w dziale finansowych usług wspólnych dla regionu Azji i Pacyfiku, a potem także na skalę światową. Obecnie jako wiceprezes odpowiedzialny za dział Finansowych Globalnych Usług Wspólnych i Operacji prowadzi zespół ponad 1100 specjalistów dostarczających z 5 centrów usług księgowych do wszystkich jednostek Schneider na całym świecie.
    Na początku kariery Philip rozwinął swoje kompetencje księgowe w 2 z czterech firm audytorskich Wielkiej Czwórki, zaczynając w Londynie i pracując na 3 różnych kontynentach.
  • Izabela Jagosz-KuchtaBoard Member, CFO
    IBM Polska, Poland & Baltic Countries
    Stanowisko Członka Zarządu oraz Dyrektora Finansowego IBM Polska piastuje od sierpnia 2009 roku, a od stycznia 2011 dodatkowo została powołana na stanowisko Dyrektora Finansowego na Litwie, Łotwie i w Estonii stając się tym samym Dyrektorem Finansowym dla regionu Polska i Kraje Bałtyckie. Wcześniej przez dwa lata (2007-2009) pełniła funkcję Dyrektora HR w IBM Polska. W latach 2002-2007 pracowała w Dziale Konsultingu IBM (Global Business Services) początkowo, jako Dyrektor ds. Operacyjnych, a następnie objęła również odpowiedzialność za dostarczanie usług. Do IBM Polska dołączyła poprzez akwizycję przez IBM spółki PwC Consulting (części konsultingowej firmy PWC), gdzie pracowała w latach 1998-2002. Natomiast pierwsze doświadczenia zawodowe gromadziła w sektorze finansowym w latach 1992–1997 pracując w Centrali Pomorskiego Banku Kredytowego S.A., a następnie w Biurze Maklerskim tegoż banku.
    Posiada dyplom MBA Uniwersytetu Illinois oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Uzyskała dyplom magistra zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Warszawskim, oraz magistra ekonomii na Uniwersytecie Szczecińskim (stypendium na Uniwersytecie w Antwerpii).
    Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Bankowości Inwestycyjnej.
  • Marcin Sojda, FCCADyrektor Finansowy ds. operacji handlowych
    Procter & Gamble; Przewodniczący Rady Członków ACCA w Polsce
    Zajmuje obecnie pozycję dyrektora finansowego w firmie Procter & Gamble i odpowiada za operacje handlowe w dziewięciu krajach Europy Centralnej. Jest również zaangażowany w projekty organizacyjne i szkoleniowe w P&G w skali krajowej, regionalnej jak i światowej.
    W dotychczasowej międzynarodowej karierze zdobył doświadczenie zarządzając wieloma projektami inwestycyjnymi, osiągając znaczące rezultaty we wdrożeniach systemów finansowych lub biorąc udział w projektach integracyjnych. Pracował m.in. w Genewie (Szwajcaria), gdzie był odpowiedzialny za strategiczny rozwój i budowanie portfolio produktów oraz zarządzanie inicjatywami marketingowymi.
    Po zrealizowanych zadaniach w Genewie został mianowany szefem finansów krajów bałtyckich pracując w Rydze (Łotwa). W kolejnych latach zajmował pozycje dyrektora finansowego w jednej z największych fabryk P&G w Europie i odpowiadał za operacyjne i strategiczne aspekty finansowe zakładu, kwestie rachunkowości oraz planowanie i wdrażanie nowych inwestycji.
    Ukończył Finanse i Rachunkowość na Uniwersytecie Warszawskim oraz zdobył kwalifikacje ACCA w 2006 roku. Od 2010 roku pełnił rolę Zastępcy Prezydenta ACCA w Polsce, w 2013 został wybrany na Przewodniczącego Rady Członków ACCA w Polsce a w 2014 został powołany do Global Council (grupa doradcza przy centrali ACCA w Londynie).
  • Przemek PohrybieniukDyrektor Zarządzający
    ACCA Polska i Kraje Bałtyckie
    He joined ACCA in 2014 to lead the growth of the Polish organisation and further establish strong presence and brand of ACCA in professional and academic environment. Brings with him over twenty years of management experience at different levels and across industries, from not-for-profit organisations, professional services firms to FMCG companies. Last ten years Przemek was Management Board member of Danone Sp. z o.o. responsible for corporate affairs, reputation management, communications and sustainability. Also previously engaged in Corporate Social Responsibility movement in Poland, was VP for External Relations at Responsible Business Forum. Served as VP of Polish Federation of Food Producers. Previously worked for PricewaterhouseCoopers in Warsaw as marketing communications director (1997-2003). Graduated (MA) from International Relations faculty at the University of Warsaw and in 2006 received Master in Science (MSc) degree in „Responsibility and Business Practice” at the School of Management of the University of Bath (UK).
  • Roman MłodkowskiNiezależny Konsultant, Manager, Dziennikarz Ekonomiczny
    Konsultant biznesowy w zakresie zarządzania mediami, komunikacji wewnętrznej w korporacjach i komunikacji strategicznej. Twórca, Redaktor Naczelny i Dyrektor TVN CNBC (2007 - 2013), wcześniej Szef Redakcji Biznesowej TVN24 (2001 - 2007). Laureat wielu nagród, między innymi Kisiela, Fikusa i Grand Press (2006). Absolwent Advanced Management Program IESE Business School i Nauk Politycznych UW. Autor licznych, wielokrotnie nagradzanych formatów telewizyjnych, w tym popularnego przez wiele lat magazynu Firma.
  • Katarzyna Ostap-TomannFCCA, Deputy CFO and Managing Director Finance; CFO; ACCA Poland Network Panel member
    Cyfrowy Polsat/Polkomtel; Telewizja Polsat
    Katarzyna Ostap-Tomann is currently the Deputy CFO and Managing Director Finance at Cyfrowy Polsat and Polkomtel as well as CFO at Telewizja Polsat with almost 20 years’ experience in finance and finance-related areas. She started her career in Philip Morris Poland in 1996, and for the eight following years she held various positions in Philip Morris in Poland and corporate headquarters in Switzerland. From 2004 to 2009 Katarzyna was responsible for group controlling and reporting in TVN group, then Polish largest media group. Since 2009 Katarzyna is responsible for finance and controlling in Cyfrowy Polsat Group, Europe’s 4th largest DTH platform, and Poland’s largest broadcaster and provider of media –telecom services. Katarzyna graduated from the Warsaw School of Economics and holds an MBA degree from Oxford Brookes University. She is an ACCA member since 2001 and currently is our member of ACCA Poland Network Panel in Poland.
  • Krzysztof PimpickiPartner, Board Member, Co-Founder and Co-Owner
    4 Results
    Jego misją jest wspieranie Klientów z sektora BPO, SSC, BIFS we wdrażaniu strategii poprawy biznesu. Jest współautorem metodologii Pozytywnej Produktywności®. Koncentruje się na wdrażaniu zestawu prostych narzędzi i metod zarządzania, które mają ogromny wpływ na tworzenie kultury organizacyjnej wysokiej Pozytywności, Produktywności oraz Satysfakcji Klienta. Jego pasją jest rozwój skalowalnych rozwiązań, które zapewniają trwałość zmian oraz dają znaczące w wyniki.
    Partner Strategiczny, Coach, Trener dla Prezesów i Zarządów firm usługowych w zakresie transformacji kulturowej, poprawy wyników.
  • Tomasz AtamanDyrektor ds. operacyjnych w UCMS Group Poland
    UCMS Group
    Tomasz specjalizuje się w restrukturyzacji, transformacji organizacji i procesu, zarządzaniem programem, zmianą i jakością. Wyspecjalizował się szczególnie w budowaniu i wdrażaniu SSC, wspomaganiu procesów biznesowych i zwiększaniu wyników, a także w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań dla zarządzania. Obecnie Tomasz zarządza działalnością usługową UCMS Group Poland.
  • Łukasz BentkowskiManaging Partner and Co-Owner
    4 Results
    Łukasz is co-author of Positive Productivity ® methodology that supports 4Results Clients on their way to higher process efficiency, optimal employee engagement and, as a consequence, better customer satisfaction. His expertise is linked with SSE (shared services), BPO (business process outsourcing), finance (banking, insurance), media & new technologies.
    In his role of chief-consultant in implementation projects, content wise Łukasz is responsible for service/operational strategy development at Client side, advisory in process centralization & outsourcing, advisory in productivity management, direct lead in Positive Productivity transformations. He as well plays the role of top-management coach and trainer.
  • Piotr PietrzakCTO
    IBM Polska i Kraje Bałtyckie
    Pasjonat i wyznawca myśli technicznej, od 17 lat w branży informatycznej. Specjalizuje się w optymalizacji przedsiębiorstw i projektach transformacji. Odpowiedzialny za rozwój polskiego rynku przetwarzania danych w chmurze. Członek 32-osobowej grupy znanej jako Innovation Network, która opracowuje innowacyjne rozwiązania w IBM. W 2008 wybrany przez te grupę jako IBM Chief Technologist of the Year spośród innych specjalistów pracujących dla IBM na całym świecie. Odpowiedzialny także za współpracę z funduszami inwestycyjnymi typu VC/PE w ramach programu IBM Global Entrepreneur. Autor wielu publikacji z dziedziny IT. Wychodzi poza ustalone schematy, promuje innowacje. Pasjonat szybkich motocykli, otwartych standardów i umysłów. Więcej o nim można dowiedzieć się wpisując @PiotrPietrzak
  • Maciej ŻylewiczPartner, Konsultant biznesowy i executive coach (ICF ACC)
    Piasecka & Żylewicz
    Wierny maksymie „powrót do podstaw”, prowadzi projekty z Zaangażowania, Customer Centricity, i Szczęścia w Pracy (iOpener Institute Oxford) dla liderów rynków z sektora nowych technologii, farmacji i finansów. Wzmacnianie korporacyjnego środowiska poprzez powrót do kultury uznania i pochwały, feedforward, zaufania i pasji to wielkie wyzwanie, dzięki któremu organizacje zyskują przewagę.
    Piasecka & Żylewicz współpracuje z organizacjami w docieraniu do nowych pokoleń z wartościową propozycją, wzmacnianiu kobiet w biznesie i przywracaniu ludzkiego elementu w wewnętrznej komunikacji.
    Gry strategiczne są jego pasją, po latach pół-profesjonalnego grania, stworzył firmę produkującą gry, która sięga po najnowsze metody angażowania B2C, takie jak crowdfunding czy crowdsourcing.
  • Sylwia SadalskaFinance Team Manager
    Randstad
    Posiada 16 letnie doświadczenie zawodowe wyniesione z międzynarodowych firm doradztwa personalnego. Od początku swojej kariery specjalizuje się w rekrutacji kadry managerskiej w działach finansowych.

    Od 12 lat związana z firmą Randstad i linią biznesową Randstad Finance. Zarządza zespołem konsultantów wyspecjalizowanych w rekrutacji w obszarze szeroko pojętych finansów, audytu i księgowości. Współpracuje z nowymi inwestorami planującymi wejście na polski rynek, zarządza projektami związanymi z budową międzynarodowych centr usług wspólnych.
  • Irena PicholaPartner ds. Sustainability
    Deloitte Consulting Central Europe
    Irena podsiada ponad piętnastoletnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie działalności w oparciu o zrównoważony rozwój. W Deloitte jest partnerem odpowiedzialnym za doradztwo w dziedzinie zrównoważonego rozwoju w Europie Środkowej. Wcześniej, przez ponad 11 lat, na stanowisku Dyrektora zespołu ds. zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu w PwC Polska kierowała złożonymi projektami prowadzonymi dla klientów z rozmaitych branż, między innymi w dziedzinie strategii w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), analizy relacji z interesariuszami z uwzględnieniem CSR, strategicznego planowania promowania inwestycji dotyczących zrównoważonego rozwoju oraz strategii w zakresie wydajności energetycznej. Ponadto rozwinęła działalność konsultingową w sektorze publicznym i zarządzała kilkoma projektami o wartości 1-3 mln Euro. Irena jest Członkiem Narodowego Forum ds. Społecznej Odpowiedzialności Biznesu przy polskim rządzie oraz Członkiem Zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Bierze również bardzo aktywny udział w pracach międzynarodowych organizacji zajmujących się problematyką zrównoważonego rozwoju, m.in. GRI, WBCSD, CSR Europe. Prowadzi wykłady ze strategii CSR na Akademii Leona Koźmińskiego. Irena jest autorką wielu publikacji poświęconych zrównoważonemu rozwojowi i społecznej odpowiedzialności biznesu.
  • Iwona GeorgijewPartner, Wiceprezes Zarządu
    Deloitte Doradztwo Podatkowe
    Iwona Georgijew jest partnerem kierującym zespołem ds. Cen Transferowych Deloitte w Polsce oraz Europie Środkowej. Jest członkiem Międzynarodowej Rady ds. Kontrowersji Dotyczących Cen Transferowych. Jest także reprezentantem Polski na Forum Cen Transferowych Unii Europejskiej (EU Joint Transfer Pricing Forum) - grupy eksperckiej doradzającej Komisji Europejskiej w sprawach podatkowych dotyczących cen transferowych.

    Iwona kieruje zespołem, który w tym roku otrzymał prestiżową nagrodę Międzynarodowego Przeglądu Podatkowego (International Tax Review) za doradztwo w obszarze cen transferowych – Transfer Pricing Firm of the Year 2014.
    W ciągu ponad dwudziestu lat pracy zawodowej zdobyła doświadczenie, jako wiodący ekspert w dziedzinie cen transferowych, realizując ponad 300 różnego rodzaju projektów. Od 2006 roku Iwona znajduje się w ścisłej czołówce listy najlepszych doradców w zakresie Cen Transferowych prezentowanej przez Expert Guide.

    Iwona specjalizuje się w planowaniu transakcji wewnątrzgrupowych, restrukturyzacji przedsiębiorstw, optymalizacji cen transferowych, zarządzaniu ryzykiem oraz w zakresie Uprzednich Porozumień Cenowych (APA) i Procedur Wzajemnego Porozumiewania (MAP). Wynegocjowała pierwsze transgraniczne jednostronne porozumienie cenowe APA w Polsce, a także dwa pierwsze dwustronne porozumienia APA zawarte pomiędzy Polską a Szwajcarią i Wielką Brytanią. Prowadzi zespół Deloitte APA w Polsce, który wynegocjował 40% wszystkich porozumień APA wydanych w Polsce.
    Iwona jest regularnym mówcą na międzynarodowych konferencjach i seminariach.

    Iwona jest również aktywnie zaangażowana w coaching profesjonalistów oraz w rozwój przywództwa kobiet. Od trzech lat jest Liderką Klubu SheXO działającego w firmie doradczej Deloitte, którego głównym celem jest wsparcie kobiet oraz tworzenie przestrzeni dla regularnej wymiany myśli, rozwijania cech przywódczych oraz networkingu.

    Iwona jest także Liderem Programu Różnorodności - Diversity w Deloitte w Polsce oraz Europie Środkowej.
  • Monika JakubczykPartner w Dziale Audytu
    Deloitte Polska
    Monika Jakubczyk posiada wieloletnie doświadczenie audytorskie zdobyte w Polsce oraz w Stanach Zjednoczonych - w latach 2004-2006 pracowała w biurze Deloitte w Nowym Jorku. Monika nadzoruje i kieruje badaniami sprawozdań finansowych jak również projektami doradztwa rachunkowego i kontroli wewnętrznej w spółkach z różnych sektorów gospodarczych, ze szczególnym uwzględnieniem podmiotów notowanych na giełdzie warszawskiej. Monika Jakubczyk specjalizuje się w sprawozdawczości zgodniej z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej (MSSF) oraz Amerykańskimi Standardami Sprawozdawczości Finansowej. Jest odpowiedzialna za współpracę Deloitte ze Stowarzyszeniem Emitentów Giełdowych i Giełdą Warszawską w zakresie Konferencji dotyczących sprawozdawczości MSSF. Jest również autorem licznych publikacji związanych z tematyką sprawozdawczości finansowej MSSF. Monika Jakubczyk jest członkiem ACCA (The Association of Chartered Certified Accountants).

AGENDA

 

Rejestracja

9:00

Poranna kawa

Otwarcie

9:30

Uroczyste powitanie uczestników

  • Przemek Pohrybieniuk, Dyrektor Zarządzający, ACCA Polska i Kraje Bałtyckie
  • Roman Młodkowski, Niezależny Konsultant, Manager, Dziennikarz Ekonomiczny

Wprowadzenie

9:40

Programowanie zmiany

  • Maciej Żylewicz, Partner, Konsultant biznesowy i executive coach (ICF ACC), Piasecka & Żylewicz

Wprowadzenie

9:50

CFO jako Lider na progu zmian

  • Katarzyna Ostap-Tomann, FCCA, Deputy CFO and Managing Director Finance; CFO; ACCA Poland Network Panel member, Cyfrowy Polsat/Polkomtel; Telewizja Polsat

Blok 1

9:50

Polska, Europa, Świat – spojrzenie makroekonomiczne              i biznesowe dla praktyków zarządzania finansowego

  • Dr Daniel Thorniley, Prezes, DT-Global Business Consulting GmbH

Przerwa kawowa

11:10

Efektywny networking

Blok 2

Power Speeches – trzy inspiracyjne prezentacje profesjonalistów, doświadczonych w zarządzaniu finansami   i technologią IT

Power speech one

11:35

I. Liderzy finansów uczą się współpracować z nową generacją. Jak dostosować funkcje finansowe na stale zmieniającym się rynku pracy?

  • Gavin Flook, Członek Zarządu ds. Talentu, Deloitte Central Europe

Power speech two

11:55

II. Tworzenie kultury pozytywnej produktywności w globalnych operacjach finansowych

  • Philip Woodburn, VP Finance Global Shared Services and Operations, Schneider Electric

Power speech three

12:15

III. Nadejście rewolucji

  • Piotr Pietrzak, CTO, IBM Polska i Kraje Bałtyckie

Przerwa na lunch

12:30

Skuteczny networking. Jak dostosować funkcje finansowe na stale zmieniającym się rynku pracy? Dyskusja w przestrzeni networkingowej

  • Gavin Flook, Członek Zarządu ds. Talentu, Deloitte Central Europe
  • Sylwia Sadalska, Finance Team Manager, Randstad

13:15

Ścieżki tematyczne

Czynniki Kształtujące Wartość Firmy

"Szanse i wyzwania dla dyrektorów finansowych w zarządzaniu wartością firmy. Jak się do nich przygotować?"

 

Moderator ścieżki:

Przemek Pohrybieniuk

(Partner ścieżki: Deloitte)

Więcej...
Rewolucja Technologiczna

"Nowy CFO: Chief Future Officer"

Moderator Ścieżki:
Ivan Hernandez

(Partner ścieżki: IBM)

Więcej...
Pozytywna Produktywność

“Wprowadzenie nowej kultury organizacyjnej”

Moderator ścieżki:
Roman Młodkowski

(Partner ścieżki: 4Results)

Więcej...

Przerwa kawowa

15:00

Efektywny networking

Blok 4

15:15

Nowa przewaga konkurencyjna: Firma jako idea

  • prof. Jerzy Hausner, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Zamknięcie

16:00

Podsumowanie konferencji

  • Przemek Pohrybieniuk, Dyrektor Zarządzający, ACCA Polska i Kraje Bałtyckie
  • Roman Młodkowski, Niezależny Konsultant, Manager, Dziennikarz Ekonomiczny

Koktajl

Koniec części oficjalnej

Partner Złoty

Partner Srebrny

Partner Brązowy

Partner Merytoryczny

Wystawca

Patroni Medialni